Panel 1
Erken Çocuklukta Kayıp Parçaları Birleştirmek (27.10.25 14.00-15.45)
Panel Başkanı: Prof. Dr. Berrin AKMAN
Erken çocuklukta eğitimde ve müdahalede eksik kalan yaklaşımları toplum temelli erken müdahale, dezevantajlı çocuklar, travma bilgili kapsayıcı eğitim ve dönüştürücü sosyal- duygusal öğrenme perspektifleriyle bir araya getirerek bütüncül çözümler sunmayı amaçlar.
Prof. Dr. Ebru Aktan Acar:’’Kapsayıcı Eğitim Ortamlarında Toplum Temelli Erken Müdahale Uygulamaları”
Prof. Dr. Emine Ahmetoğlu: Travma Bilgili Kapsayıcı Eğitim”
Prof. Dr. Mine Göl Güven: Dönüştürücü Sosyal ve Duygusal Öğrenme
Panel 2
Erken Çocuklukta Paydaşları Birleştirmek: Çocuk-Aile-Okul-Öğretmen-Toplum (28.10.25 10.45- 12.30)
Panel Başkanı: Prof. Dr. Rengin Zembat
Erken çocukluk dönemindeki eğitimin bütüncül ve sürdürülebilir iyileştirilmesi adına farklı paydaş gruplarının rollerini, etkileşim mekanizmalarını ve iş birliği stratejilerini ele almayı amaçlamaktadır.
Prof. Dr. Elif Çelebi Öncü: Eğitim Uygulamalarında Yenilikçi ve Yaratıcı Öğretmenler
Prof. Dr. Özgül Polat: Kayıp Parçaları Birleştiren Mimarlar: Aile Ve Toplumun Eğitimdeki Belirleyici Rolü
Prof. Dr. Feyza Tantekin: Erden Eğitimlerine Yön Veren Çocuklar: Çocukların Karar Verme Hakları
Panel 3
Erken Çocuklukta İlerlemeyi Birleştirmek: Yenlikler ve Sürdürülebilirlik (29.10.25. 10.30-12.00)
Panel Başkanı: Prof. Dr. Yaşare Aktaş Arnas
Erken çocuklukta çevre ve sürdürülebilirlik eğitimi, okul dışı öğrenme uygulamaları ile teknoloji entegrasyonu ve dijital yurttaşlık yaklaşımlarını bir araya getirerek yenilikçi yöntemlerin çocukların gelişimine katkısını ve bu uygulamaların uzun vadede nasıl sürdürülebilir kılınabileceğini tartışmayı amaçlar.
Prof. Dr. Refika Olgan: “Erken Çocukluk Eğitiminde Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim: Öğretmen ve Aileler için Öneriler”
Prof. Dr. Gülden Uyanık: Erken Yaşta Bilimsel Merakın İzinde: Okul Dışı Öğrenmenin Gücü
Prof. Dr. Nesrin Işıkoğlu: "Bağlı mı, Bağımlı mı? Dijital Dünyada Çocuk ve Ebeveynler"